tisdag 30 oktober 2007

stefan schwarz,


stefan är söt, man får nästan moderskänslor när man håller i honom tills han ohyffsat kissar i ens knä. stefan är akis nya kanin som för tillfället får vår fulla uppmärksamhet. något som driver toxic till vansinne. gäller bara att passa stefan, så han inte blir någon leksak, likt mina glasögon förra veckan, som toxic finner intressant för en stund.

jag tror iofs att dem är klara att hämta ut i veckan från reperation förresten! so i can SEE!

denna vecka har jag höstlov, it brings back memories from my childhood. therese är självklart avis, vilket hon fint försöker dölja. men jag ser igenom den ytan hon bär upp. och till helgen ska jag spöa henne i gamla 8bitars super mario som vi hittat i ericas syrras rum.

galen familj det där vad gällande tv-spel. ps2, xbox3 &we/wi eller vad det heter. OCH dessa old school grejerna som super nintendo och nintendo 64. allt i en hög på golvet. jag och therese fick nostalgi känsla och på fredag är det spikat för en kväll med tv-spel. SJÄLVFALLET!
länge sen jag umgicks med dem båda under liknande omständigheter så det ses fram emot.

från och med inatt får jag tillbaka mitt vanliga nr också, YEAH!
heipa!

1 kommentar: