onsdag 31 oktober 2007

lars winnerbäck - efter nattens bränder

aki berättade fint idag att hon läst på om kaniner. vilket i och för sig är bra nu när hon blivit en ståtlig kaninägare. ett 'sign man ska vara vaksam på är den vibrerande nosen, som ska vara konstant och då tyder på att den är frisk. detta är stefan bra på.

jag tog mig ann middagen ikväll åt mig och aki, samtidigt som stefan fladdrade runt på golvet där vi var, vilket kan vara frustrerande ibland. jag menar, man är ju tvungen att släpa fötterna på golvet när man rör sig runt istället för att normalt lyfta dem. man vill ju inte vara orsaken till att nosen slutar vibrera helt plötsligt.
middagen blev ivf en succè, och aki slocknade direkt efter måltiden och la sig till sängs. (tydligen hade hon skippat sömn natten innan) och jag fick det stora uppdraget att klappa stefan under resterande kväll och inte äta upp allt godis. i did my job, very well.

therese kom förbi och körde hem mig. Vilken KOMPIS va?
hon fick låna vänner-boxen samtidigt. självklart frågade hon uppgivet efter cd-skivan, (lars winnerbäck- efter nattens bränder, en samlingsskiva) ..jag lånade av henne för ett par veckor sedan, som jag lyckats tappa bort, förlåt therese. but ill get you a new one! lika bra eftersom du redan tappat bort cd 1 som var den bättre av de 2. deal?

imorgon är ett tränings pass inplanerat. 08.00 blir jag hämtad för att dra till sats. ni som känner mig förstår kanske att det inte är jag som satt tiden. 'harkel' ..anyway,
det är nästan skrämmande hur långt ifrån träningen jag kommit det senaste året.

Inga kommentarer: