måndag 22 oktober 2007

day of GLORY!

fick en pbot idag. glömde såklart slänga fram pbrickan när jag sprang in 7minuter i täby c för att lämna in mina glasögon, som för ett par minuter fick vara Toxics tuggleksak i torsdags kväll.
ibland ler livet åt mig.

mina tankar i bilen hem kretsade såklart kring den förbannade pvakten som valt just min bil. men den egentliga frågan blir nog dennes val av yrke. syftar inte enbart på att yrket är omtyckt av få, utan mer vad det ger i utbyte. jag tror på välmående på jobbet.

anyway, detta är en dag av negativa händelser hittills, fick samtal från Axelssons att omprov ska göras på fredag. hade inte räknat med så mycket mer, men denna vecka är jag ivf frisk och hoppas därför få in lite mer om denna muskelanatomi.

nu ska jag slänga mig ner i böckerna.

*slängd*

Inga kommentarer: