onsdag 19 mars 2008

TELENOR, ett stort ifrågasättande

nu är jag förbannad på min operatör, Telenor!
aki &jag har nu haft samma problem i en veckas tid nu.



UTGÅENDE:
SMS går IBLAND att skicka, men kommer då fram ett bra tag senare.
SAMTAL, fungerar efter ca 5 försök.

INKOMMANDE:
SMS, njah.. dem ramlar in allihop i en bunt, ett par om inte flera timmar senare.
SAMTAL ..får väl ett samtal om dagen, av morsan som lyckas att knäckat uppenbarligen varje dag.
men av er andra, får jag ett sms, (en i bunten nämnt ovan) med missade samtal, som jag nu ändå inte kan ringa upp.

3 kommentarer:

Christina sa...

vi borde skicka länsman på dom!

Anna sa...

LÄTT!

Anonym sa...

byt till 3. mitt funkar skitbra o betalar bara 500 pix i månaden o får ringa o smsa hur mkt jag vill.. *weeeiii* ;)

/maccan