måndag 27 oktober 2008

BLOW MY MIND!


1). min TANDLÄKARE ÄR GALEN!!

nog pratat om att det kostar mer än alla paket jag vill ha på julafton.. det finns fler mysterier, detta med att sticka hål i tandkötten och påpeka att det blöder,.. jag menar: AAJ VAFAEN!! säg meningen: du har påbörjad inflammation i tandköttet, för DET är ord jag kan förstå, men aldrig kommer jag förstå syftet med att trycka hål tills det blöder.


2). min OPTIKER ÄR SNE.

JO, i juli gjorde jag en ny synundersökning och köpte linser. varpå efter två användningar la jag märke till att något var fel, antagligen för små då huvudverk framkallades, ömhet i ögonen plus gruskänsla, torrhet och liknande sug/vakum-effektsmärken i mina ögon där linsen suttit.
jag vill reklamera men hon ifrågasätter varför jag inte gjort det tidigare, men min fråga blir istället när jag har 1års garanti: kan du bara göra ditt JOBB istället, så slipper vi besväret båda två.

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig också! Übermycket....