onsdag 1 april 2009

bytta ord med Zack Braff.

när jag läser Christinas Twitter såhär i efterhand, kan jag inte sluta le nöjt.
bestämmer mig direkt för att börja skryta om händelsen i Söndags.




efter konserten väntade jag in att Zack skulle passera baren jag stod vid, vilket inte tog mer än ett par minuter, ett fotografi utav honom kändes som ett måste från min sida, och något bättre än det jag fångade av honom i allt vimmel, bilden nedan är alltså INTE min vimmelbild av Zack, utan hans posering.

5 kommentarer:

Christina sa...

han ser gravid ut.

och nej, jag har fortfarande inte kommit över mitt misslyckande.


jag saknar dig.

Anna sa...

han ser även måttligt rädd ut. ansträngt leende. men jag är nöjd. jag saknar dig med!

Anna sa...

han ser även måttligt rädd ut. ansträngt leende. men jag är nöjd. jag saknar dig med!

victor sa...

man tycker att han borde vara lite mer van vid att det blixtrar till...kändis som han är :) Men det där är ju ett "faces of death" :D

Christina sa...

Du fångade inte hans mössa på samma sätt som jag lyckades med..
annars är det en helt okej bild.
vi fokuserar helt enkelt på olika saker..


hello my name is Christina, and I'm a bitter person.