onsdag 4 mars 2009

vi var på bodypump

björn kan mycket väl vara den bästa instruktören jag faktiskt haft, och ikväll är jag tacksam för just det. det är nog inte helt uteslutet att jag kanske måste förklara här att jag inte aaalltid varit såhär lat (bekväm är ett bra ord) och hällt i mig litervis med cocacola,

.. jag haar faktiskt gått på en hel del pass genom åren, speciellt på försäsongerna till fotbollen då det varit obligatoriskt med alla dessa möjliga pass som spinning, bodypump och vattengympa, och har då tackat för att man haft konditionen och styrkan att orka igenom ett pass med en skrikande dam som inte tycks förstå att mikrofonen hon har fastsatt runt örat fram till munnen, funktionsmässigt faktiskt klarar av att förmedla ut till folket vad hon säger UTAN att behöva töja stämbanden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling, är du hemma eller kvar i norge? Vill dricka te, NU!