lördag 10 januari 2009

förfallande bil

avgasröret har rostat till sig ett hål märkte jag i onsdags, men med hjälp nästa vecka försvinner detta problem. av göran får jag ett helt nytt sådant, och trevligt är väl det. tyvärr så gick kylarslangen av idag och skapade nya bekymmer. men med en kunnig gubbe till pappa som man har, så ska han se till att fixa även detta när han kommer förbi efter helgen. hade jag inte haft denna karl i mitt liv hade jag blivit tokig, och frågan är om jag ens flyttat den från christinas uppfart eller om jag övergivit den där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh älskling, önskar du kunde följa med till thai! Det skulle va bäst! Men vi kör en sjuhelvetes roadtrip i sommar det kan du ge dig på! Ska du med på blåljuskryssning den 31 mars? GALET! Vi ska boka på torsdag! <3

Anonym sa...

Älskade vän! Du ska veta att jag är glad att du finns i mitt liv. Säger det alltför sällan. Du är en fantastisk människa!