lördag 17 november 2007

mail från det förflutna,


Skickat:
den 8 december 2004

Ämne:
skitstoveln till brorsan hor av sig!!

Brorsan som inte har brytt sig om att skicka manga brev till dig alls hor av sig, och darfor kronar jag mig till en skitstovelbrosa, really bad och hoppas att du har oversyn pa min patetiska offermentalitet.

Hej Anna
Har far du ett simpelt brev, fran ett beachcafe.
Joina inte armen! Skamta bara!

Du ar den kansligaste armeofficer som den svenska armen nagonsin kommer skada och for det kan de vara tacksamma. Armeer mar i regel alltid bra av lite kanslighet.

Jag ar stolt over att ha dig som syrra. Hade du varit en sandar brud duvet med guldfiskeblick hade jag liksom behovt att anstranga mig for attalska dig...nu gor du det latt for mig... :)

Lat mig hora hur du har det, och det buuums!!!
Love from the bro

Inga kommentarer: